
Najczęściej zadawane pytania
W EAT CLEAN klienci nie muszą fatygować się cotygodniowym przypominaniem nam o przedłużaniu diety. Raz zamówiona dieta jest przedłużana automatycznie, zgodnie z pierwotnym zamówieniem. Klient musi pamiętać o tym, by w razie chęci zaniechania diety poinformować nas o tym nie później, jak do piątku do godziny 18:00. W przeciwnym razie dieta załącza się automatycznie na kolejny tydzień i podlega ona opłacie.
Jak najbardziej. Jeżeli nie tolerują Państwo pewnych produktów, prosimy o poinformowanie nas o tym - wykluczymy je z diety i zastąpimy innymi produktami, o podobnej zbliżonej podaży makroskładników.
Wszystkie nasze posiłki są ważone i dostosowywane do konkretnej kaloryczności. Jednakże istnieją produkty o kaloryczności tak znikomej (np surówka z kiszonej kapusty - 19kcal/100g), że nie ważymy ich tak pieczołowicie. Analogicznie jest w przypadku sosów własnych do mięs, opartych głownie na wodzie i przyprawach. Zatem nie ma powodów do niepokoju.
Każdy z Państwa w każdą niedzielę otrzymuje nasz regulamin w formie papierowej. Znajdą tam Państwo numer do swojego kierowcy - opiekuna trasy, którego zadaniem jest dbanie o komfort dostaw pod Państwa adres. Warto być z nim w stałym kontakcie.
Życie lubi zaskakiwać. W takim przypadku należy poinformować nas telefonicznie o zaistniałej sytuacji. Niewykorzystane dni przejdą na następny tydzień. Czyli w nadchodzącą niedzielę zapłaci Pan nie za siedem, a za pięć dni.
Należy porozmawiać o tym z Państwa dostawcą. W miarę możliwości dostosuje godzinę dostawy pod Państwa preferencje.
Jest to kwestia indywidualna, którą warto ustalić z dostawcą. Niektórzy nie życzą sobie pozostawiania paczek pod drzwiami, inni nie widzą w tym nic złego. W zależności od osobistych upodobań można poprosić kierowcę o wcześniejszy telefon/sms, o pozostawienie/niepozostawienie paczki w określonym miejscu, dzwonienie/niedzwonienie dzwonkiem etc. Nasi dostawcy dostosują sie do Państwa.